Część kolejową inwestycji realizować będzie PKP PLK SA.
Część drogową zrealizuje Gmina Siechnica: - jezdnia o szerokość 5 m o nawierzchni z kostki betonowej o długości ok. 160 mb; - pas postojowy wzdłuż północnej krawędzi ulicy na całej długości, szerokość 2,50 m – o nawierzchni z kostki betonowej – 21 stanowisk dla samochodów osobowych; - chodnik wzdłuż miejsc postojowych po północnej stronie ulicy od skrzyżowania z ul. Schuberta do przejścia podziemnego pod torami o szerokości 2,00 m – o ...
Część kolejową inwestycji realizować będzie PKP PLK SA.
Pokaż więcej
Pokaż mniej
Część drogową zrealizuje Gmina Siechnica: - jezdnia o szerokość 5 m o nawierzchni z kostki betonowej o długości ok. 160 mb; - pas postojowy wzdłuż północnej krawędzi ulicy na całej długości, szerokość 2,50 m – o nawierzchni z kostki betonowej – 21 stanowisk dla samochodów osobowych; - chodnik wzdłuż miejsc postojowych po północnej stronie ulicy od skrzyżowania z ul. Schuberta do przejścia podziemnego pod torami o szerokości 2,00 m – o nawierzchni z kostki betonowej - parking wraz z placem manewrowym o wymiarach ok. 11 x 32 m o nawierzchni z kostki betonowej – 8 stanowisk dla samochodów osobowych (6 stanowisk o wymiarach 2,5x5,0m + 2 stanowiska dla niepełnosprawnych o wym. 3,6mx5,0m), plac manewrowy o wym. 11,0x11,0m - pas zieleni (trawnik) wzdłuż pasa drogowego - włączenie do ulicy F.P.Schuberta we Wrocławiu - zjazdy indywidualne na działki przyległe do projektowanej drogi (moose) PS. Pierwotnego terminu budowy - 2019 r. nie dotrzymano, inwestycja będzie realizowana do 2021 roku - problemem okazał się towarzyszący przetarg na budowę drogi dojazdowej. (aktualizacja październik 2021 r. - przystanek i droga dojazdowa są już ukończone, przystanek zostanie włączony do sieci wraz z grudniową zmianą rozkładu jazdy) |
|||||||||||||||||||||||||
|
||